Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Nadrzędnym celem Instytutu Hematologii i Transfuzjologii jest świadczenie specjalistycznych usług medycznych na najwyższym poziomie zapewniającym pacjentom, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.

Dyrekcja Instytutu Hematologii i Transfuzjologii dla zapewnienia przyjętych celów zobowiązuje się do:

  • prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami dotyczącymi realizowanych usług,
  • prowadzenie prac naukowo – badawczych celem określenia nowych metod leczenia,
  • rozszerzenia wysokospecjalistycznych usług medycznych,
  • prowadzenie honorowego krwiodawstwa,
  • nadzór nad właściwym funkcjonowaniem podległych Instytutowi jednostek,
  • stałego i systematycznego doskonalenia i podwyższania wiedzy, umiejętności zawodowej pracowników w zakresie opieki medycznej nad pacjentem,
  • szacunku do pacjentów i ich rodzin, jako stałego elementu naszych działań,
  • doskonalenia działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków bytowych pacjenta,
  • dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i warunków pracy personelu,
  • uświadamiania i angażowania personelu w działania na rzecz poprawy jakości oferowanych usług,
  • ciągłego doskonalenia skuteczności wdrożonego systemu zarządzania jakością.

W oparciu o ogólne cele jakościowe opracowane są cele szczegółowe podlegające zatwierdzeniu do realizacji i okresowo weryfikowane przez Dyrekcję Instytutu.

Dyrekcja Instytutu Hematologii i Transfuzjologii zobowiązuje się również do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji tej polityki.

 

POLITYKA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA